Fitness fighten dag 3 & 4

Har så mycket att tänka på de är dagarna att jag glömde uppdatera gårdagen & dagens blir lite sent. Men Gud vad härligt det är att svettas i träningssalen igen, igår provade jag på afrodans som jag trodde var lite hopp hit och dit. Svetten bara rann på mig och jag har väldigt svårt för att svettas vilket är jobbigt då det tar på mer krafterna när värmen stannar kvar i kroppen? Någon som vet något åtgärde?

Mina nya mellanmåls favoriter är kesella naturell med hallon, testat med hallon men det blev inte alls det samma.
En övrig favorit jag testade dig var kvargpannkakor med hallonsylt, gott & super enkelt!

3 ägg vitor
50gram kvarg
15 gram fiberhavregryn

Serveras med 50 gram hallon

Blanda ihop alla de tre ingredienserna & stek i 1tsk olivolja

Värm sedan hallon i en kastrull & mosa dom lite lätt.
Voila, så är det klart!
Smaklig måltid

Minikeso på knäckmacka med en skinkskiva har på dess få dagar blivit en standard då de är energirikt mellanmål och krävt ingen energi att laga det.

Mellanmål har jag fått kläm på nu bad man ska äta & i vilken mängd, men lunch & middagens tuffare då den gärna ska innehålla kyckling varje dag som inte alls är någon hit. Men inte kan väll allt vara gott? Jag får glädja mig till efterrätten som vara 3 timmar efter måltid (ett mellanmål)



Kommentarer


Klicka här för att kommentera:


Ditt namn så klart ♥:
Klicka här så kommer jag ihåg dig

E-postadress ♥: (publiceras ej)

Din blogg ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0