Fitness fighten - Dag 2

Dagen har passerat fort & jag går runt hungrig hela tiden trots att jag äter varannan-var tredje timma. Man känner sig helt proppmätt efter varje mål & mellanmål men efter en timma kurrar det igen.
Det går oerhört bra med söt suget vilket jag trodde skulle vara min största bov.
Träningen idag bestod av aerobiczumba och imorgon blir det ett pass till med tillägg av WOS styrkeövningar.

Frukost
3 dl lättfil
50gram müsli
0,5 banan
2 ägg vitor (kokta)
3 msk dillcream
15 gram räkor

Mellanmål 1
Hallon smoothie
120 gram tonfisk (i vatten)

Lunch
110 gran kyckling
Örtsås (kokbar kesella, örter, kryddor)
Färska championer
2 färska vitlöksklyftor
Tagatelle

Mellanmål 2
130 gram bär
100 gram lätt kesella naturell
2 skink skivor (x-tras)
I knäcke (Wasa sport)
35gram räkor



Kommentarer


Klicka här för att kommentera:


Ditt namn så klart ♥:
Klicka här så kommer jag ihåg dig

E-postadress ♥: (publiceras ej)

Din blogg ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0