Vi alla skrattar på samma språk - A.D jacksson

Det vankades prinsesskalas igår kväll med superfina tårtor. Men idag är det dags att gå från sagovärden förr i tiden till verklighetens förr i tiden. Idag är det nämligen dags med en hel del historialäsning för oss elever. Jag är själv inte mycket för historia men kanske de är just för jag inte varit så insatt och förstått allting? Så tänkte att jag skulle ge det en ärlig chans, precis som med InstaGram som jag inte haft förrut men nu blivit till tjatad att använda det. Förstår verkligen ingenting av vad det hår ut på egentligen men set är väll som med Facebook (alla avskyr det men ändå har man kvar sin profil)
För er som är lite insatta så heter jag #rebeccabackman och hoppas vi kan dela lite bilder med varandra.
Nu blir det mysig morgonfrukost med min fina'



Kommentarer


Klicka här för att kommentera:


Ditt namn så klart ♥:
Klicka här så kommer jag ihåg dig

E-postadress ♥: (publiceras ej)

Din blogg ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0