För mig är du livet ' - stiftelsen

Gick upp något tidigare för att höra ett försök att locka mitt hår som min frisör rådde mig att börja göra. För jag berätta att jag knappt borstar mitt hår & definitiva inte plattar eller lockar & platta håret ser jag ingen vits med eftersom jag har naturligt spikrakt hår (rätt tråkigt) men nu under sommaren har jag haft en hel del inbakade flätor men de är bara för att få bort håret iprincip. Men nu blev det ett försök att locka håret & jag är ganska nöjd för att gjort det själv för första gången, men vet inre riktigt om se är någonting jag kommer fortsätta med till vardags utan vi får helt enkelt se när det blir av. Men sen kom jag på när jg att på tåget att det kanske passade bra just idag eftersom jag & mina favorit tjejer ska gå & kolla lite på balklänningar & då har jag ju mer eller mindre någon slags håruppsättning när jag prover klänningar, catching! Ha det bra nu så får du kika in & läsa mer lite senare,



Kommentarer


Klicka här för att kommentera:


Ditt namn så klart ♥:
Klicka här så kommer jag ihåg dig

E-postadress ♥: (publiceras ej)

Din blogg ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0